Regisztáció A Webinárra

Regisztráció az április 22., vasárnapi ingyenes webinárra itt.

6 responses to “Regisztáció A Webinárra

  1. Nem tudok regisztrálni. Ezt a hibaüzenetet kapom mindig:

    “Email Address Is Not Valid
    The address you entered is not in a valid format.
    Please correct any mistakes in the address and try to subscribe again.
    If you see this message again, please use a different email address to subscribe.”

    Többféle mail címmel is próbálkozom, mindre ezt kapom.
    Mit csinálok rosszul?
    Üdv
    GE

      • Értem az üzenetet. Mindegyik – egyébként abszolút valós – e-mail címemet nem ronthatom el többször is, ennyire béna nem lehetek! Többször is ellenőriztem, újraírtam, semmi. Ugyanazt a címet írtam, amit ide a kommentbe is.

      • Ertem, persze. Nagyon sokan leregisztraltak es nem jeleztek problemat. A listat nezem, nem vagy rajta. Sajnos, nem tudok mit javasolni – talan az osi modszer – komputert kikapcsolni es ujra inditani? Lehet, hogy nonszensz, de csodak mindig vannak. 🙂

      • Mókás, most meg kaptam egy “Subscribe confirm” üzenetet a “nemlétező” címemre.
        Nyomtam a “Confirm follow” gombot, erre azt írja, sikeresen regisztráltam… Ki érti ezt?
        Most nem akarok reboot-ot, nyitott trade-jeim vannak éppen, majd holnap…
        Üdv
        GE

Leave a comment